Strona główna

Menu

Odrodzenie Erathii

  - Wprowadzenie
  - Miasta
  - Jednostki
  - Artefakty
  - Czary
  - Bohaterowie
  - Umiejętności
  - Kampanie

Miecz Armageddonu

  - Wprowadzenie
  - Co nowego?
  - Miasta
  - Jednostki
  - Artefakty
  - Bohaterowie
  - Kampanie

Cień Śmierci

  - Wprowadzenie
  - Co nowego?
  - Jednostki
  - Artefakty
  - Kampanie

Heroes Chronicles

  - Wprowadzenie
  - Podbój Podziemi
  - Wojownicy Pustkowi
  - Szarża Smoków
  - Władcy Żywiołów
 
Heroes I | Heroes II | Heroes III | Heroes IV | Heroes V
 

 
 
Bastion
Bastion
Cytadela
Cytadela
Forteca
Forteca
Inferno
Inferno
Lochy
Lochy
Nekropolia
Nekropolia
Twierdza
Twierdza
Zamek
Zamek

W porównaniu z Heroes Of Might And Magic II w części III wybór miast został zwiększony do 8. Poniżej znajdziecie opis budowli występujących we wszystkich miastach, oraz charakterystykę budowli specyficznych dla poszczególnego miasta.

Miejsce Spotkań Rady

Jest to centrum władzy. Każdy Ratusz zapewnia dochód w postaci złota. W Miejscu Spotkań Rady możesz wydawać polecenia dotyczące konstruowania nowych budowli oraz ulepszenia już istniejących.

Budowla Koszt Wymagania Korzyści
Miejsce Zebrań Rady brak brak

Miejsce Spotkań Rady znajduje się w każdym mieście. Daje dochód w wysokości 500 sztuk złota na dzień.

Dom Rady Miasta 2500 sztuk złota Miejsce Zebrań
Rady, Tawerna

To ulepszenie Miejsca Spotkań Rady daje dochód w wysokości 1000 sztuk złota na dzień.

Ratusz 5000 sztuk złota Dom Rady
Miasta, Kuźnia,
Pchli Targ,
Gildia Magii
Poziom 1

To ulepszenie Domu Rady Miasta daje dochód w wysokości 2000 sztuk złota na dzień.

Kapitol 10000 sztuk złota Ratusz, Zamek

To ulepszenie Ratusza daje dochód w wysokości 4000 sztuk złota na dzień. Gracz może posiadać tylko jeden Kapitol.

Umocnienia

Umocnienia zwiększają bezpieczeństwo miasta. Ponieważ Zamki otaczają miasto murami oraz innymi umocnieniami, atakujący przeciwnik jest zmuszony oblegać takie miasto. Zamek większa także produkcję stworzeń. Klikając na Zamek znajdziesz informację na temat jego populacji.

Budowla Koszt Wymagania Korzyści
Fort 5000 sztuk złota
+20 drewna
+20 kamieni
Miejsce Zebrań
Rady

Wybudowanie Fortu daje miastu mury.

Cytadela 2500 sztuk złota
+5 kamieni
Fort

To ulepszenie Fortu daje miastu fosę oraz główną wieżę strzelniczą. Dodanie Cytadeli powoduje także wzrost produkcji stworzeń o 50%.

Zamek 5000 sztuk złota
+10 drewna
+10 kamieni
Cytadela

Wybudowanie Zamku daje miastu dwie dodatkowe wieże strzelnicze o sile ognia o połowę mniejszej niż siła ognia wieży głównej i wzmacnia mury. Dodanie Zamku powoduje także wzrost produkcji stworzeń o 100%.

Gildie Magii

Gildie Magii są miejscami, gdzie opracowuje się nowe czary oraz gdzie bohaterowie mogą się ich uczyć. Bohaterowie posiadający Księgi Zaklęć, sprzedawane w Gildiach Magii, automatycznie uczą się wszystkich czarów dostępnych w sojuszniczych miastach, jeśli mają tylko odpowiedni poziom Wiedzy. Każde ulepszenie Gildii Magii zwiększa ilość dostępnych zaklęć. Ponadto bohater, który spędzi jeden dzień w mieście, gdzie znajduje się Gildia Magii uzupełnia swój poziom Punktów Magii.

Budowla Koszt Wymagania Korzyści
Gildia Magii Poziom 1 2000 sztuk złota
+5 drewna
+5 kamieni
Miejsce Zebrań
Rady

Po wybudowaniu Gildii Magii Poziom 1, bohater może się nauczyć 5 czarów poziomu pierwszego. Można tam także kupować Księgi Zaklęć po 500 sztuk złota za sztukę.

Gildia Magii Poziom 2 1000 sztuk złota
+5 drewna
+5 kamieni
+4 rtęci
+4 siarki
+4 klejnoty
+4 kryształy
Gildia Magii
Poziom 1

Po wybudowaniu Gildii Magii Poziom 2, bohater może się nauczyć 4 czarów poziomu drugiego.

Gildia Magii Poziom 3 1000 sztuk złota
+5 drewna
+5 kamieni
+6 rtęci
+6 siarki
+6 klejnoty
+6 kryształy
Gildia Magii
Poziom 2

Po wybudowaniu Gildii Magii Poziom 3, bohater może się nauczyć 3 czarów poziomu trzeciego. Jest to najwyższy poziom na jaki możesz ulepszyć Gildię Magii w Cytadeli i Fortecy.

Gildia Magii Poziom 4 1000 sztuk złota
+5 drewna
+5 kamieni
+8 rtęci
+8 siarki
+8 klejnoty
+8 kryształy
Gildia Magii
Poziom 3

Po wybudowaniu Gildii Magii Poziom 4, bohater może się nauczyć 2 czarów poziomu czwartego. Jest to najwyższy poziom na jaki możesz ulepszyć Gildię Magii w Zamku.

Gildia Magii Poziom 5 1000 sztuk złota
+5 drewna
+5 kamieni
+10 rtęci
+10 siarki
+10 klejnoty
+10 kryształy
Gildia Magii
Poziom 4

Po wybudowaniu Gildii Magii Poziom 5, bohater może się nauczyć 1 czaru poziomu piątego.

Pchli Targ

Na Pchlim Targu możesz handlować zasobami. Handlarze starają się zawsze jak najwięcej zarobić. Nie mniej jednak im więcej posiadasz Pchlich Targów tym lepsza będzie cena jaką oferują. W grze wieloosobowej Pchli Targ pozwala na handel z innymi graczami.

Budowla Koszt Wymagania Korzyści
Pchli Targ 500 sztuk złota
+5 drewna
Miejsce Zebrań
Rady

Pozwala na handel zasobami.

Tawerna

W Tawernie możesz usłyszeć nowe wieści, sprawdzić jak Ci idzie w porównaniu do innych graczy oraz wynająć nowych bohaterów.

Budowla Koszt Wymagania Korzyści
Tawerna 500 sztuk złota
+5 drewna
Miejsce Zebrań
Rady

Umożliwia rekrutację bohaterów, uzupełnienie swej wiedzy o nowe wieści oraz odwiedzenie Gildii Złodziei. Zwiększa ona także Morale jednostek broniących miasta o 1.

 
  Statystyki:  
  statystyki www stat.pl  
  Banery:  
   


© 2005 - 2006 Kraina Heroes - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie tego serwisu bez zgody redakcji jest zabronione!