Strona główna

Menu

Odrodzenie Erathii

  - Wprowadzenie
  - Miasta
  - Jednostki
  - Artefakty
  - Czary
  - Bohaterowie
  - Umiejętności
  - Kampanie

Miecz Armageddonu

  - Wprowadzenie
  - Co nowego?
  - Miasta
  - Jednostki
  - Artefakty
  - Bohaterowie
  - Kampanie

Cień Śmierci

  - Wprowadzenie
  - Co nowego?
  - Jednostki
  - Artefakty
  - Kampanie

Heroes Chronicles

  - Wprowadzenie
  - Podbój Podziemi
  - Wojownicy Pustkowi
  - Szarża Smoków
  - Władcy Żywiołów
 
Heroes I | Heroes II | Heroes III | Heroes IV | Heroes V
 

 
 
Bastion
Bastion
Cytadela
Cytadela
Forteca
Forteca
Inferno
Inferno
Lochy
Lochy
Nekropolia
Nekropolia
Twierdza
Twierdza
Zamek
Zamek

W Heroes Of Might And Magic III, będziemy mieli niebywałą przyjemność poznać 118 różnych potworów. Po 14 jednostek znajduje się w każdym z 8 miast, a pozostałe 6 to stworzenia neutralne, nie związane z żadnym typem miasta, lecz można je spotkać na ziemiach Erathii. Wszystkie Żywiołaki i Golemy posiadają neutralne morale i są odporne na trucizny. Na mapie przygód możesz gdzieniegdzie natknąć się na ich siedziby i zwerbować je do swojej armii.

Żywiołaki Powietrza

Żywiołaki Powietrza są manifestacją tych samych energii, z których korzysta Magia Powietrza. Są odporne na zaklęcia Oślepienia i Deszcz Meteorytów. Burza Ognia, Piorun, Łańcuch piorunów zadają im podwójne obrażenia.

  Koszt
Atak
Obrona
Zdrowie
Obrażenia
Strzały
Ruch
Pręd. oddział.
250 szt.
9
9
25
2-8
brak
pieszo
7 pól
Żywiołak Powietrza  

Żywiołaki Ziemi

Żywiołaki Ziemi są siłami Magii Ziemi. Nie wpływają na nie zaklęcia Piorun, Łańcuch Piorunów i Burza Ognia. Są podwójnie wrażliwe na Deszcz Meteorytów.

  Koszt
Atak
Obrona
Zdrowie
Obrażenia
Strzały
Ruch
Pręd. oddział.
400 szt.
10
10
40
4-8
brak
pieszo
4 pola
Żywiołak Ziemi  

Żywiołaki Ognia

Żywiołaki Ognia są płonącymi duchami Magii Ognia. Są odporna na wszelkie zaklęcia ze szkoły Magii Ognia, lecz podwójnie wpływają na nie zaklęcia Strefa Zimna i Zamrożenie.

  Koszt
Atak
Obrona
Zdrowie
Obrażenia
Strzały
Ruch
Pręd. oddział.
350 szt.
10
8
35
4-6
brak
pieszo
6 pól
Żywiołak Ognia  

Żywiołaki Wody

Magia Wody animuje Żywiołaki Wody. Stworzenia te są nie czułe na zaklęcia Strefa Zimna i Zamrożenie, lecz podwójnie wpływają na nie Ściana Ognia, Implozja, Tarcza Ognia i Kula Ognia.

  Koszt
Atak
Obrona
Zdrowie
Obrażenia
Strzały
Ruch
Pręd. oddział.
300 szt.
8
10
30
3-7
brak
pieszo
5 pól
Żywiołak Wody  

Złote Golemy

Tak jak Kamienne i Żelazne Golemy pochodzące z Twierdzy, Golemy Złote to rzeźbione pomniki poruszane siłą Magii. Szansa udanego rzucenia czaru na Złote Golemy wynosi 15%.

  Koszt
Atak
Obrona
Zdrowie
Obrażenia
Strzały
Ruch
Pręd. oddział.
500 szt.
11
12
50
8-10
brak
pieszo
5 pól
Złoty Golem  

Diamentowe Golemy

Tak jak Kamienne i Żelazne Golemy pochodzące z Twierdzy, Golemy Diamentowe to rzeźbione pomniki poruszane siłą Magii. Szansa udanego rzucenia czaru na Diamentowe Golemy wynosi tylko 5%.

  Koszt
Atak
Obrona
Zdrowie
Obrażenia
Strzały
Ruch
Pręd. oddział.
750 szt.
13
12
60
10-14
brak
pieszo
5 pól
Diamentowy Golem  

Każdy bohater może mieć po jednej z każdego rodzaju machin wojennych. Bohaterowie automatycznie zaopatrzeni są w katapultę. Wóz z Amunicją, Namiot Medyka i Balistę mogą być nabyte u kowal w miastach. W czasie starcia pojawiają się na polu walki i mogą być atakowane przez przeciwnika. Machiny Wojenne nie kontratakują, a ich wartość obronna nie zależy od umiejętności obronnych bohatera.

 

Katapulta

Katapulta w czasie oblężenia niszczy mury miast. Bohaterowie z umiejętnością Balistyka mogą własnoręcznie obsługiwać katapultę.

  Koszt
Atak
Obrona
Zdrowie
Obrażenia
Strzały
Ruch
Pręd. oddział.
0 szt.
10
10
1000
0
brak
nieruchoma
0 pól
Katapulta  

Wóz z Amunicją

Wóz z Amunicją zaopatruje wszystkie sprzymierzone jednostki w nieograniczoną ilość amunicji.

  Koszt
Atak
Obrona
Zdrowie
Obrażenia
Strzały
Ruch
Pręd. oddział.
1000 szt.
0
5
100
0
brak
nieruchomy
0 pól
Wóz z Amunicją  

Balista

Balista automatycznie namierza jednostki przeciwnika, lecz bohater posiadający umiejętność Artyleria może sam wybierać cele. Bohaterowie posiadający tę umiejętność mogą przełączyć na celowanie ręczne w Menu Opcje Walki. Balisty są zbyt nie wygodne by używać ich przy obronie miast i nie pojawiają się po stronie obrońców podczas oblężenia.

  Koszt
Atak
Obrona
Zdrowie
Obrażenia

Ruch
Pręd. oddział.
2500 szt.
10
10
350
(2-3) x (Umiej. Ataku boh. +1)
nieruchoma
0 pól
Balista  

Namiot Medyka

Namiot Medyka regeneruje 1-25 punktów zdrowia u pierwszego stworzenia w oddziale. Działanie to jest przypadkowe i występuje raz w ciągu rundy. Bohaterowie z umiejętnością Pierwszej Pomocy mogą wybrać oddział, który ma być leczony.

  Koszt
Atak
Obrona
Zdrowie
Obrażenia
Strzały
Ruch
Pręd. oddział.
750 szt.
0
0
75
0
brak
nieruchomy
0 pól
Namiot Medyka  

 
  Statystyki:  
  statystyki www stat.pl  
  Banery:  
   


© 2005 - 2006 Kraina Heroes - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie tego serwisu bez zgody redakcji jest zabronione!