Strona główna

Menu

Odrodzenie Erathii

  - Wprowadzenie
  - Miasta
  - Jednostki
  - Artefakty
  - Czary
  - Bohaterowie
  - Umiejętności
  - Kampanie

Miecz Armageddonu

  - Wprowadzenie
  - Co nowego?
  - Miasta
  - Jednostki
  - Artefakty
  - Bohaterowie
  - Kampanie

Cień Śmierci

  - Wprowadzenie
  - Co nowego?
  - Jednostki
  - Artefakty
  - Kampanie

Heroes Chronicles

  - Wprowadzenie
  - Podbój Podziemi
  - Wojownicy Pustkowi
  - Szarża Smoków
  - Władcy Żywiołów
 
Heroes I | Heroes II | Heroes III | Heroes IV | Heroes V
 

   Artefakty są to magiczne przedmioty, które zwiększaj różne cechy
i zdolności bohatera. Można je znajdywać na Mapie Przygód lub odebrać przeciwnikowi po wygranej bitwie.

Artefakty przechowujące czary

Księga Zaklęć

W Księdze Zaklęć zapisywane są czary, których uczy się bohater. Można ją kupić w Gildii Magów.

Magiczny Pergamin

Pergamin zawiera zaklęcie, które dodawane jest do Księgi Zaklęć bohatera, dopóki pergamin znajduje się w jego posiadaniu.

Księga Magii Ziemi

Ta ciężka księga zawiera wszystkie zaklęcia magii Ziemi. Aby jej używać, bohater musi trzymać ją w aktywnym ekwipunku.

Księga Magii Powietrza

Ta ciężka księga zawiera wszystkie zaklęcia magii Powietrza. Aby jej używać, bohater musi trzymać ją w aktywnym ekwipunku.

Księga Magii Wody

Ta ciężka księga zawiera wszystkie zaklęcia magii Wody. Aby jej używać, bohater musi trzymać ją w aktywnym ekwipunku.

Księga Magii Ognia

Ta ciężka księga zawiera wszystkie zaklęcia magii Ognia. Aby jej używać, bohater musi trzymać ją w aktywnym ekwipunku.

Kapelusz Czarodzieja

Ten artefakt, jeżeli jest noszony pozwala na rzucanie zaklęć 5 poziomu.

Artefakty zwiększające zdolność ataku

Topór Centaura

Ta praworęczna broń zwiększa siłę ataku bohatera o 2 punkty.

Miecz Martwego Rycerza

Ta praworęczna broń zwiększa siłę ataku bohatera o 3 punkty.

Większy Korbacz Bobołaków

Ta praworęczna broń zwiększa siłę ataku bohatera o 4 punkty.

Niszczycielska Maczuga Ogrów

Ta praworęczna broń zwiększa siłę ataku bohatera o 5 punktów.

Miecz Ognia Piekielnego

Ta praworęczna broń zwiększa siłę ataku bohatera o 6 punktów.

Gladius Tytanów

Ten relikt, trzymany w prawej ręce, zwiększa siłę ataku bohatera o 12 punktów, ale redukuje jego zdolność obrony o 3 punkty.

Artefakty zwiększające zdolność obrony

Tarcza Krasnoludzkich Władców

Ten artefakt, trzymany w lewej ręce, zwiększa skuteczność obrony bohatera o 2 punkty.

Tarcza Zionącej Śmierci

Ten artefakt, trzymany w lewej ręce, zwiększa skuteczność obrony bohatera o 3 punkty.

Puklerz Króla Bobołaków

Ten artefakt, trzymany w lewej ręce, zwiększa skuteczność obrony bohatera o 4 punkty.

Tarcza Szalonego Ogra

Ten artefakt, trzymany w lewej ręce, zwiększa skuteczność obrony bohatera o 5 punktów.

Tarcza Przeklętego

Ten artefakt, trzymany w lewej ręce, zwiększa skuteczność obrony bohatera o 6 punktów.

Tarcza Strażnika Niebios

Ten relikt, trzymany w prawej ręce, zwiększa zdolność obrony bohatera o 12 punktów, ale obniża siłę jego ataku o 3 punkty.

Artefakty zwiększające moc

Zbroja ze Skamieniałego Drzewa

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa moc bohatera o 1 punkt.

Klatka Żebrowa

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa moc bohatera o 2 punkty.

Kolczuga z Łusek Bazyliszka

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa moc bohatera o 3 punkty.

Tunika Króla Cyklopów

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa moc bohatera o 4 punkty.

Zbroja Ognistej Mocy

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa moc bohatera o 5 punktów.

Pancerz Tytana

Ten relikt, kiedy jest noszony, zwiększa moc bohatera o 10 punktów, ale zmniejsza jego wiedzę o 2 punkty.

Artefakty zwiększające wiedzę

Hełm Alabastrowego Jednorożca

Ten artefakt, noszony na głowie, zwiększa wiedzę bohatera o 1 punkt.

Hełm Czaszki

Ten artefakt, noszony na głowie, zwiększa wiedzę bohatera o 2 punkty.

Hełm Chaosu

Ten artefakt, noszony na głowie, zwiększa wiedzę bohatera o 3 punkty.

Korona Najwyższej Magii

Ten artefakt, noszony na głowie, zwiększa wiedzę bohatera o 4 punkty.

Hełm Piekielnego Sztormu

Ten artefakt, noszony na głowie, zwiększa wiedzę bohatera o 5 punktów.

Hełm Gromu

Ten relikt, noszony na głowie, zwiększa wiedzę bohatera o 10 punktów, ale zmniejsza jego moc o 2 punkty.

Artefakty zwiększające atak i obronę

Oprawione Oko Smoka

Ten artefakt, noszony na palcu, zwiększa siłę ataku i zdolność obrony bohatera o 1 punkt.

Ognisty Język Czerwonego Smoka

Ten artefakt, noszony w prawej ręce, zwiększa siłę ataku i zdolność obrony bohatera o 2 punkty.

Tarcza ze Smoczych Łusek

Ten artefakt, noszony w lewej ręce, zwiększa siłę ataku i zdolność obrony bohatera o 3 punkty.

Kolczuga ze Smoczych Łusek

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa siłę ataku i zdolność obrony bohatera o 4 punkty.

Artefakty zwiększające moc i wiedzę

Nagolenniki ze Smoczych Kości

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa moc i wiedzę bohatera o 1 punkt.

Płaszcz ze Smoczych Skrzydeł

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa moc i wiedzę bohatera o 2 punkty.

Naszyjnik ze Smoczych Zębów

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa moc i wiedzę bohatera o 3 punkty.

Korona ze Smoczych Zębów

Ten artefakt, noszony na głowie, zwiększa moc i wiedzę bohatera o 4 punkty.

Artefakty zwiększające wszystkie cztery podstawowe umiejętności

Zbroja Cudów

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa wszystkie cztery podstawowe umiejętności bohatera o 1 punkt.

Sandały Świętego

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa wszystkie cztery podstawowe umiejętności bohatera o 2 punkty.

Naszyjnik Boskiej Mocy

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa wszystkie cztery podstawowe umiejętności bohatera o 3 punkty.

Tarcza Lwiej Odwagi

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa wszystkie cztery podstawowe umiejętności bohatera o 4 punkty.

Miecz Sprawiedliwości

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa wszystkie cztery podstawowe umiejętności bohatera o 5 punkty.

Hełm Boskich Mocy

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa wszystkie cztery podstawowe umiejętności bohatera o 6 punkty.

Artefakty wpływające na morale i szczęście

Herb Męstwa

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa morale bohatera o 1 punkt.

Order Męstwa

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa morale bohatera o 1 punkt.

Glejt Męstwa

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa morale bohatera o 1 punkt.

Karty Tarota

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.

Statuetka Szczęścia

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.

Czterolistna Koniczynka

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.

Zastygłe Oko Smoka

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa szczęście i morale bohatera o 3 punkt.

Znak Odwagi

Ten artefakt, noszony na palcu, zwiększa szczęście i morale bohatera o 1 punkt.

Duch Opresji

Ten artefakt, kiedy jest noszony, niweluje podczas bitwy wszystkie premie za morale, jakie otrzymują oddziały bohatera lub jego wroga.

Klepsydra Diabelskiej Godziny

Ten artefakt, kiedy jest noszony, niweluje podczas bitwy wszystkie premie za szczęście, jakie otrzymują oddziały bohatera lub jego wroga.

Artefakty zwiększające zasięg wzroku bohatera

Luneta

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa pole widzenia bohatera o 1 punkt.

Teleskop

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa pole widzenia bohatera o 1 punkt.

Artefakty zwiększające zdolność Nekromancji

Amulet Grabarza

Ten artefakt, noszony na szyi, zwiększa zdolność Nekromancji bohatera o 5%.

Kaptur Wampira

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zdolność Nekromancji bohatera o 10%.

Buty Trupa

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zdolność Nekromancji bohatera o 15%.

Artefakty wpływające na odporność magiczną

Naszyjnik Odporności

Ten artefakt, noszony na szyi, zwiększa odporność bohatera na magię o 5%.

Opończa Przeciwstawienia

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa odporność bohatera na magię o 10%.

Buty Odporności

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa odporność bohatera na magię o 15%.

Kula Osłabienia

Ten artefakt, kiedy jest noszony, powoduje, iż podczas walki stworzenia naturalnie odporne na magię tracą tę właściwość.

Płaszcz Przeciwstawienia

Ten artefakt, kiedy jest noszony, nie pozwala podczas bitwy na używanie zaklęć poziomu 3 i wyższych.

Kula Przeciwstawienia

Ten potężny artefakt, kiedy jest noszony, nie pozwala na używanie zaklęć podczas bitwy.

Artefakty wpływające na odporność magiczną

Naszyjnik Odporności

Ten artefakt, noszony na szyi, zwiększa odporność bohatera na magię o 5%.

Opończa Przeciwstawienia

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa odporność bohatera na magię o 10%.

Buty Odporności

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa odporność bohatera na magię o 15%.

Kula Osłabienia

Ten artefakt, kiedy jest noszony, powoduje, iż podczas walki stworzenia naturalnie odporne na magię tracą tę właściwość.

Płaszcz Przeciwstawienia

Ten artefakt, kiedy jest noszony, nie pozwala podczas bitwy na używanie zaklęć poziomu 3 i wyższych.

Kula Przeciwstawienia

Ten potężny artefakt, kiedy jest noszony, nie pozwala na używanie zaklęć podczas bitwy.

Artefakty zwiększające zdolność Łucznictwa

Elfi Łuk z Drzewa Wiśni

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zdolności Łucznicze bohatera o 5%.

Cięciwa z Grzywy Jednorożca

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zdolności Łucznicze bohatera o 10%.

Anielskie Strzały

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zdolności Łucznicze bohatera o 15%.

Złoty Łuk

Ten artefakt, kiedy jest noszony, powoduje, iż pociski wystrzeliwane przez oddziały bohatera nie są osłabiane przez żadne przeszkody blokujące ich drogę.

Artefakty zwiększające zdolność Sokolego Wzroku

Statuetka Poznania

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zdolność "Sokoli Wzrok" bohatera o 5%.

Stoicki Obserwator

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zdolności Łucznicze bohatera o 10%.

Emblemat Wiedzy

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zdolności Łucznicze bohatera o 15%.

Artefakty zmniejszające koszty poddania się

Medal Męża Stanu

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zmniejsza koszty poddania się.

Pierścień Dyplomaty

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zmniejsza koszty poddania się.

Szarfa Ambasadora

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zmniejsza koszty poddania się.

Artefakty zwiększające mobilność bohatera

Rękawice Jeźdźca

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zasięg bohatera na lądzie.

Buty Przyspieszenia

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zasięg bohatera na lądzie.

Naszyjnik Nawigatora

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zasięg okrętu bohatera.

Hełm Wilka Morskiego

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zasięg okrętu bohatera, pozwala mu przywoływać i niszczyć okręty, oraz chroni jego okręty przed wirami.

Artefakty transportujące bohatera nad przeszkodami

Magiczne Buty Lewitacji

Ten artefakt, kiedy jest noszony, pozwala bohaterowi spacerować po wodzie.

Skrzydła Anioła

Ten artefakt, kiedy jest noszony, pozwala bohaterowi latać.

Artefakty zwiększające mobilność armii

Naszyjnik Przyspieszenia

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa szybkość wszystkich jednostek dowodzonych przez bohatera o 1 punkt.

Pierścień Wędrowca

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa szybkość wszystkich jednostek dowodzonych przez bohatera o 1 punkt.

Płaszcz Zwinności

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa szybkość wszystkich jednostek dowodzonych przez bohatera o 2 punkty.

Artefakty odnawiające punkty magii

Magiczny Znak

Ten artefakt, kiedy jest noszony, regeneruje dodatkowo 1 punkt magii dziennie.

Talizman Many

Ten artefakt, kiedy jest noszony, regeneruje dodatkowo 2 punkty magii dziennie.

Magiczna Kula Many

Ten artefakt, kiedy jest noszony, regeneruje dodatkowo 3 punkty magii dziennie.

Artefakty zwiększające długość działania zaklęć

Zaklęty Naszyjnik

Ten artefakt, kiedy jest noszony, przedłuża czas trwania zaklęć rzucanych przez bohatera o 1 turę.

Zaklęty Pierścień

Ten artefakt, kiedy jest noszony, przedłuża czas trwania zaklęć rzucanych przez bohatera o 2 tury.

Zaklęty Płaszcz

Ten artefakt, kiedy jest noszony, przedłuża czas trwania zaklęć rzucanych przez bohatera o 3 tury.

Artefakty zwiększające wytrzymałość armii

Pierścień Żywotności

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zdrowie wszystkich jednostek dowodzonych przez bohatera o 1 punkt.

Pierścień Życia

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zdrowie wszystkich jednostek dowodzonych przez bohatera o 1 punkt.

Fiolka Żywej Krwi

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zdrowie wszystkich jednostek dowodzonych przez bohatera o 2 punkty.

Artefakty zwiększające działanie zaklęć niszczących

Kula Żywiołu Ziemi

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zwiększa o 50% zadawane obrażenia zaklęciami Magii Ziemi.

Kula Firmamentów

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zwiększa o 50% zadawane obrażenia zaklęciami Magii Powietrza.

Kula Sztormów

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zwiększa o 50% zadawane obrażenia zaklęciami Magii Wody.

Kula Płonącego Ognia

Ten artefakt, kiedy jest noszony, zwiększa zwiększa o 50% zadawane obrażenia zaklęciami Magii Ognia.

Artefakty dające odporność na szczególne typy zaklęć

Amulet Trzeźwego Umysłu

Ten artefakt, kiedy jest noszony, daje odporność na zaklęcie Szaleństwo.

Znak Świętości

Ten artefakt, kiedy jest noszony, daje odporność na zaklęcie Klątwa.

Amulet Życia

Ten artefakt, kiedy jest noszony, daje odporność na zaklęcie Fala Śmierci.

Amulet Śmierci

Ten artefakt, kiedy jest noszony, daje odporność na zaklęcie Odesłanie Martwiaków.

Amulet Wolnej Woli

Ten artefakt, kiedy jest noszony, daje odporność na zaklęcie Hipnoza.

Amulet Pamięci

Ten artefakt, kiedy jest noszony, daje odporność na zaklęcie Aura Zapomnienia.

Strefa Stałości

Ten artefakt, kiedy jest noszony, daje odporność na zaklęcie Odwrócenie Zaklęć.

Amulet Magicznej Wizji

Ten artefakt, kiedy jest noszony, daje odporność na zaklęcie Oślepienie.

Amulet Przeciwstawienia

Ten artefakt, kiedy jest noszony, daje odporność na zaklęcia Piorun i Łańcuch Piorunów.

Artefakty generujące złoto i surowce

Bezdenny Mieszek Złota

Ten artefakt, kiedy jest noszony, generuje 500 szt. złota dziennie.

Bezdenna Sakiewka Złota

Ten artefakt, kiedy jest noszony, generuje 750 szt. złota dziennie.

Bezdenna Sakwa Złota

Ten artefakt, kiedy jest noszony, generuje 1000 szt. złota dziennie.

Samonapełniający się Wóz Drewna

Ten artefakt, kiedy jest noszony, generuje 1 jednostkę drewna dziennie.

Samonapełniający się Wóz Kamieni

Ten artefakt, kiedy jest noszony, generuje 1 jednostkę kamieni dziennie.

Bezdenny Tygiel Rtęci

Ten artefakt, kiedy jest noszony, generuje 1 jednostkę rtęci dziennie.

Pierścień Nieskończonych Bogactw

Ten artefakt, kiedy jest noszony, generuje 1 jednostkę klejnotów dziennie.

Płaszcz Błyszczącego Kryształu

Ten artefakt, kiedy jest noszony, generuje 1 jednostkę kryształów dziennie.

Pierścień Gorejącej Siarki

Ten artefakt, kiedy jest noszony, generuje 1 jednostkę siarki dziennie.

Artefakty zwiększające przyrost naturalny armii w miastach

Nogi Legionisty

Ten artefakt, będący w aktywnym ekwipunku bohatera znajdującego się w mieście, zwiększa o 5 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 2 (w danym mieście).

Lędźwie Legionisty

Ten artefakt, będący w aktywnym ekwipunku bohatera znajdującego się w mieście, zwiększa o 4 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 3 (w danym mieście).

Korpus Legionisty

Ten artefakt, będący w aktywnym ekwipunku bohatera znajdującego się w mieście, zwiększa o 3 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 4 (w danym mieście).

Ramiona Legionisty

Ten artefakt, będący w aktywnym ekwipunku bohatera znajdującego się w mieście, zwiększa o 2 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 5 (w danym mieście).

Głowa Legionisty

Ten artefakt, będący w aktywnym ekwipunku bohatera znajdującego się w mieście, zwiększa o 1 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 6 (w danym mieście).

Pozostałe artefakty

Kajdany Wojny

Ten artefakt, kiedy jest noszony, nie pozwala na ucieczkę z pola bitwy ani bohaterowi, ani jego przeciwnikowi.

Puszka Pandory

W puszcze Pandory można znaleźć dosłownie wszystko.

Graal

Dostarcz Kielich Graal, do wybranego miasta, a jego mieszkańcy zbudują fantastyczną budowlę, która da Ci potężną przewagę nad przeciwnikiem.

 
  Statystyki:  
  statystyki www stat.pl  
  Banery:  
   


© 2005 - 2006 Kraina Heroes - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie tego serwisu bez zgody redakcji jest zabronione!