Strona główna

Menu

Odrodzenie Erathii

  - Wprowadzenie
  - Miasta
  - Jednostki
  - Artefakty
  - Czary
  - Bohaterowie
  - Umiejętności
  - Kampanie

Miecz Armageddonu

  - Wprowadzenie
  - Co nowego?
  - Miasta
  - Jednostki
  - Artefakty
  - Bohaterowie
  - Kampanie

Cień Śmierci

  - Wprowadzenie
  - Co nowego?
  - Jednostki
  - Artefakty
  - Kampanie

Heroes Chronicles

  - Wprowadzenie
  - Podbój Podziemi
  - Wojownicy Pustkowi
  - Szarża Smoków
  - Władcy Żywiołów
 
Heroes I | Heroes II | Heroes III | Heroes IV | Heroes V
 
"Ostrze Armageddonu" jest niecierpliwie oczekiwanym rozszerzeniem Heroes Of Might And Magic III. Dodatek ten wzbogaca pierwotną grę o nowe kampanie, nowe scenariusze, potężny generator map losowych, edytor kampanii i ulepszony edytor map. Poza tym "Ostrze Armageddonu" stawia graczowi nowe wyzwanie dzięki nowym potworom, nowym bohaterom i nowemu typowi miast.
Lista nowych cech "Ostrza Armagedonu":
Nowe Kampanie: Gra udostępnia sześć nowych kampanii o odrębnych fabułach: "Ostrze Armageddonu", "Smocza Krew", "Pogromca Smoków", "festiwal Życia", "Igranie z Ogniem" oraz "Nieroztropny Kaprys". Opis nowych kampanii znajdziesz tutaj.
Nowe Scenariusze: 38 nowych pojedynczych scenariuszy, które sprawdzą Twoje umiejętności strategiczne.
Generator Map Losowych: To narzędzie umożliwia tworzenie nadających się do gry map, w oparciu o podane przez gracza rozmiary, stopień trudności terenu, liczbę graczy i inne parametry. Po utworzeniu map możesz je doszlifować za pomocą Edytora Map, a także połączyć w jedną opowieść dzięki Edytorowi Kampanii.
Edytor Map: Ulepszenia: obejmuje nowe obiekty i generator map losowych. Edytor map umożliwia tworzenie własnych map, jak też doskonalenie za pomocą generator. Pełne objaśnienia obsługi Edytora Map znajdziesz w elektronicznym pliku pomocy. W celu zapoznania się z pomocą, uruchom Edytor Map za pośrednictwem menu "Start", a potem naciśnij F1.
Edytor Kampanii: Za pomocą tego programu możesz łączyć oddzielne scenariusze w nowe kampanie, uzupełniając je o fabułę i sekwencje animacji, określać parametry początkowe i obiekty, które będą przenoszone do następnych etapów gry. Pełne objaśnienia obsługi Edytora Kampanii znajdziesz w elektronicznym pliku pomocy umieszczonym na kompakcie z dodatkiem. W celu zapoznania się z pomocą, uruchom Edytor Kampanii za pośrednictwem menu "Start", a potem naciśnij F1.
Nowe Potwory: Gracze mogą angażować w walkę i werbować 23 nowe istoty, włącznie z 10 rodzajami Żywiołaków z Wrót Żywiołów.
Nowi Bohaterowie: Rozszerzenie obejmuje dwie nowe klasy postaci, 16 nowych bohaterów, jak również 11 nowych bohaterów kampanii, w ogół których obraca się fabuła opowieści. Bohaterowie Kampanii opisani są w dziale Kampanie.
Nowy Typ Miasta: Gracze zetkną się z dziewiątym rodzajem miasta, tajemniczymi Wrotami Żywiołów, które powstały albo jako zwiastun zwycięstwa Erathii albo zapowiedź zniszczenia całego świata.
Umiejętności Drugorzędne: Bohaterowie, którzy posiedli umiejętność obsługi artylerii, mogą obecnie kierować poczynaniami wież łuczniczych podczas oblężenia.
Miejsca Na Mapie Przygody: Jeśli bohater przebywa w miejscu, w którym na mapie znajduje się jakiś obiekt, naciskając "spację" możesz ponownie przeczytać komunikat odnoszący się do obiektu.
Ulepszone Obiekty na Mapie:
Bramy Misji: Zanim będziesz mógł przejść przez Bramę Misji, musisz wykonać przydzielone Ci zadanie.
Chaty Jasnowidzów: Jasnowidzom dodano kilka nowych typów zadań.
Bramy Graniczne: Bramy Graniczne różnią się Strażników Granicznych. Ci ostatni znikają z mapy po tym, jak bohater odwiedzi namiot klucznika i wróci z hasłem. Natomiast Bramy Graniczne NIE znikają z mapy. Pozostają na swoim miejscu, strzegąc przejścia. Dzięki temu, niektórzy gracze mogą z niego korzystać, a inni nie.
Oddziały Podstawowe lub Ulepszone: Jeśli w swoim mieście modernizowałeś budynki, w których formują się oddziały, możesz teraz werbować podstawowe lub ulepszone jednostki. Domyślnie werbowane są jednostki ulepszone.
Kopalnie z Potworami: Możesz umieszczać swoje oddziały w kopalniach, by ich strzegły. Za każdym razem, gdy Twój bohater wejdzie do kopalni należącej do Ciebie, będzie mógł pozostawić lub zabrać strażników. Funkcja ta działa podobnie jak umieszczanie oddziałów w garnizonie.
 
  Statystyki:  
  statystyki www stat.pl  
  Banery:  
   


© 2005 - 2006 Kraina Heroes - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie tego serwisu bez zgody redakcji jest zabronione!