Strona główna

Menu

The Succession War

  - Wprowadzenie
  - Miasta
  - Jednostki
  - Artefakty
  - Czary
  - Bohaterowie
  - Umiejętności
  - Kampanie

The Price of Loyalty

  - Wprowadzenie
  - Co nowego?
  - Artefakty
  - Bohaterowie
  - Kampanie

 
Heroes I | Heroes II | Heroes III | Heroes IV | Heroes V
 
Główne Atrybuty
Wszyscy bohaterowie znają cztery podstawowe umiejętności - Atak, Obronę, Moc i Wiedzę. Bohaterowie pola bitwy tacy jak będą szybciej podwyższać swe umiejętności Ataku i Obrony, natomiast Ci, którzy poświęcają się raczej studiowaniu magii, częściej będą rozwijać swą Moc i Wiedzę.
Atak Współczynnik Ataku stanowi premię dodawaną do Ataku każdej jednostki.
Obrona Współczynnik Obrony stanowi premię dodawaną do Obrony każdej jednostki.
Moc Zaklęć Od Mocy Zaklęć zależy długość i moc rzucanych przez bohatera czarów.
Wiedza Od Wiedzy zależy liczba punktów Magii, jakie może posiadać bohater. W normalnych warunkach bohater ograniczony jest do 10 punktów Magii na każdy poziom Wiedzy.
Umiejętności Drugorzędne
Oprócz czterech głównych atrybutów, każdy z Twoich bohaterów może nauczyć się ośmiu spośród czternastu umiejętności drugorzędnych dostępnych w grze. Każdą z nich może opanować na poziomie podstawowym, zaawansowanym bądź eksperta.
Balistyka Strzały z katapulty mają większą szansę na trafienie i uszkodzenie zamkowych murów.
Poziom podstawowy: +1 strzał, dodatkowe obrażenia
Poziom zaawansowany: +2 strzały, dodatkowe obrażenia
Poziom eksperta: +2 strzały maksymalne obrażenia
Dowodzenie Zwiększa morale wszystkich oddziałów bohatera. Umiejętność niedostępna dla nekromantów.
Poziom podstawowy: +1 punkt morale
Poziom zaawansowany: +2 punkty morale
Poziom eksperta: +3 punkty morale
Znajdowanie Drogi Zmniejsza ograniczenie ruchu podczas poruszania się po trudnym terenie.
Poziom podstawowy: zmniejsza ograniczenie ruchu o 25%
Poziom zaawansowany: zmniejsza ograniczenie ruchu o 50%
Poziom eksperta: zmniejsza ograniczenie ruchu o 100%
Nawigacja Powiększa ilość punktów ruchu bohatera na wodzie.
Poziom podstawowy: + 50% punktów ruchu
Poziom zaawansowany: + 100% punktów ruchu
Poziom eksperta: + 150% punktów ruchu
Mądrość Pozwala bohaterowi na zrozumienie i poznanie zaklęć wyższych poziomów.
Poziom podstawowy: pozwala poznać zaklęcia poziomu trzeciego
Poziom zaawansowany: pozwala poznać zaklęcia poziomu czwartego
Poziom eksperta: pozwala poznać zaklęcia poziomu piątego
Zwiad Zwiększa pole widzenia bohatera.
Poziom podstawowy: +1 punkt pola widzenia
Poziom zaawansowany: +2 punkty pola widzenia
Poziom eksperta: +3 punkty pola widzenia
Nekromancja Pozwala wskrzeszać w postaci szkieletów poległe w walce stworzenia.
Poziom podstawowy: wskrzesza 10% poległych stworzeń
Poziom zaawansowany: wskrzesza 20% poległych stworzeń
Poziom eksperta: wskrzesza 30% poległych stworzeń
Łucznictwo Zwiększa obrażenia zadawane przez jednostki atakujące na odległość.
Poziom podstawowy: + 10% obrażeń
Poziom zaawansowany: + 25% obrażeń
Poziom eksperta: + 50% obrażeń
Logistyka Zwiększa ilość punktów ruchu bohatera na lądzie.
Poziom podstawowy: + 10% punktów ruchu
Poziom zaawansowany: + 20% punktów ruchu
Poziom eksperta: + 30% punktów ruchu
Dyplomacja Pozwala negocjować ze słabszymi przeciwnikami.
Poziom podstawowy: 25% stworzeń zaproponuje dołączenie do Twojej armii
Poziom zaawansowany: 50% stworzeń zaproponuje dołączenie do Twojej armii
Poziom eksperta: 100% stworzeń zaproponuje dołączenie do Twojej armii
Finanse W każdej turze Twój bohater dostarcza Królestwu złoto, jako dochód z nieruchomości.
Poziom podstawowy: 100 sztuk złota
Poziom zaawansowany: 250 sztuk złota
Poziom eksperta: 500 sztuk złota
Mistycyzm Twój bohater codziennie odzyskuje punkty magii.
Poziom podstawowy: 2 punkty na dzień
Poziom zaawansowany: 3 punkty na dzień
Poziom eksperta: 4 punkty na dzień
Szczęście Zwiększa szczęście bohatera.
Poziom podstawowy: + 1 punkt szczęścia
Poziom zaawansowany: + 2 punkt szczęścia
Poziom eksperta: + 3 punkt szczęścia
Sokole Oko Daje szanse, że bohater nauczy się podczas bitwy dowolnego zaklęcia rzucanego przez przeciwnika.
Poziom podstawowy: 20% szans na nauczenie się zaklęć do 2 poziomu
Poziom zaawansowany: 30% szans na nauczenie się zaklęć do 3 poziomu
Poziom eksperta: 40% szans na nauczenie się zaklęć do 4 poziomu
 
  Statystyki:  
  statystyki www stat.pl  
  Banery:  
   


© 2005 - 2006 Kraina Heroes - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie tego serwisu bez zgody redakcji jest zabronione!