Strona główna

Menu

The Succession War

  - Wprowadzenie
  - Miasta
  - Jednostki
  - Artefakty
  - Czary
  - Bohaterowie
  - Umiejętności
  - Kampanie

The Price of Loyalty

  - Wprowadzenie
  - Co nowego?
  - Artefakty
  - Bohaterowie
  - Kampanie

 
Heroes I | Heroes II | Heroes III | Heroes IV | Heroes V
 

   Artefakty są to magiczne przedmioty, które zwiększaj różne cechy bohatera. Można je znajdywać na Mapie Przygód,  odebrać przeciwnikowi po wygranej bitwie lub otrzymać jako nagrodę (np. za pokonanie szkieletów mieszkających na cmentarzu, lub za uratowanie rozbitka)

   Każdy bohater może posiadać co najwyżej 14 artefaktów. Gdy liczba ta zostanie osiągnięta, nie może on już zabierać artefaktów z mapy przygód, a artefakty będące w posiadaniu pokonanego bohatera, przepadają wraz z nim. Zdarza się, że taki bohater pojawi się w tawernie i można go z rekrutować razem z artefaktami, które były w jego posiadaniu.

Artefakty przechowujące czary

Księga Zaklęć

W Księdze Zaklęć zapisywane są czary, których uczy się bohater. Można ją kupić w Gildii Magów.

Artefakty zwiększające zdolność ataku

Grzmiąca Maczuga Dominium

Ta broń zwiększa siłę ataku bohatera o 1 punkt.

Olbrzymi Korbacz Dominium

Ta broń zwiększa siłę ataku bohatera o 1 punkt.

Potężny Topór Dominium

Ta broń zwiększa siłę ataku bohatera o 2 punkty.

Smoczy Miecz Dominium

Ta broń zwiększa siłę ataku bohatera o 3 punkty.

RogataTarcza

Ten artefakt zwiększa siłę ataku
i obrony bohatera o 2 punkty.

Wóz z Amunicją

Ten artefakt dostarcza niekończące się zapasy amunicji dla jednostek strzelających.

Balista Szybkości

Dzięki tej broni podczas ataku na zamek, katapulta strzela dwukrotnie.

Złoty Łuk

Ta broń eliminuje kary za strzelanie przez przeszkody.

Artefakty zwiększające zdolność obrony

Wzmocniony Hełm Ochrony Ten artefakt zwiększa skuteczność obrony bohatera o 1 punkt.

Pancerne Rękawice Ochrony

Ten artefakt zwiększa skuteczność obrony bohatera o 1 punkt.

Maskująca Tarcza Ochrony

Ten artefakt zwiększa skuteczność obrony bohatera o 2 punkty.

Boski Napierśnik Ochrony

Ten artefakt zwiększa skuteczność obrony bohatera o 3 punkty.

Rogaty Hełm

Ten artefakt zwiększa siłę ataku
i obrony bohatera o 1 punkty.

Hełm Błyskawic

Ten artefakt zmniejsza o 50% obrażenia od błyskawic.

Ognisty Płaszcz

Ten artefakt zmniejsza o 50% obrażenia od ognia.

Lodowy Płaszcz

Ten artefakt zmniejsza o 50% obrażenia od zimna.

Artefakty zwiększające moc

Magiczna Bransoleta Czarodzieja Ten artefakt zwiększa moc bohatera o 2 punkty.

Pierścień Mocy Maga

Ten artefakt zwiększa moc bohatera o 2 punkty.

Brosza Wiedźmy

Ten artefakt zwiększa moc bohatera o 3 punkty.

Tajemny Naszyjnik Magii

Ten artefakt zwiększa moc bohatera o 4 punkty.

Czarna Perła

Ten artefakt zwiększa moc i wiedzę bohatera o 2 punkty.

Artefakty zwiększające wiedzę

Pomniejszy Zwój Wiedzy Ten artefakt zwiększa wiedzę bohatera o 2 punkty.

Większy Zwój wiedzy

Ten artefakt zwiększa wiedzę bohatera o 3 punkty.

Wspaniały Zwój Wiedzy

Ten artefakt zwiększa wiedzę bohatera o 4 punkty.

Doskonały Zwój Wiedzy

Ten artefakt zwiększa wiedzę bohatera o 5 punkty.

Biała Perła

Ten artefakt zwiększa moc i wiedzę bohatera o 1 punkt.

Artefakty wpływające na morale i szczęście

Medal Odwagi Ten artefakt zwiększa morale bohatera.

Medal Męstwa

Ten artefakt zwiększa morale bohatera.

Medal Honoru

Ten artefakt zwiększa morale bohatera.

Medal Uznania

Ten artefakt zwiększa morale bohatera.

Czterolistna Koniczyna

Ten artefakt zwiększa szczęście bohatera podczas walki.

Szczęśliwa Moneta

Ten artefakt zwiększa szczęście bohatera podczas walki.

Złota Podkowa

Ten artefakt zwiększa szczęście bohatera podczas walki.

Królicza Łapka

Ten artefakt zwiększa szczęście bohatera podczas walki.

Artefakty zwiększające moc poszczególnych zaklęć

Ankh Ten artefakt podwaja efektywność zaklęć wskrzeszających.

Piorunochron

Ten artefakt zwiększa obrażenia zadawane przez zaklęcia błyskawic o 50%.

Księga Żywiołów

Ten artefakt podwaja skuteczność zaklęć przywołujących.

Medalion Śmierci

Ten artefakt chroni przed świętymi zaklęciami.

Pierścień Żywiołów

Ten artefakt zmniejsza o połowę koszt rzucania zaklęć przywoływania.

Medalion Wolnej Woli

Ten artefakt chroni przed zaklęciami hipnotyzującymi.

Zaklęta Klepsydra

Ten artefakt przedłuża czas trwania zaklęć o 2 tury.

Medalion Życia

Ten artefakt chroni przed zaklęciami śmierci.

Medalion Wszystkowidzenia

Ten artefakt chroni przed zaklęciami oślepiającymi.

Niestygnąca Bryła
Magmy

Ten artefakt sprawia, że zaklęcia ognia zadają o 50% większe obrażenia.

Medalion Spokoju

Ten artefakt chroni przed zaklęciami wzbudzającymi szał.

Złe Oko

Ten artefakt zmniejsza o 50% koszt rzucania klątw.

Czepiec

Ten artefakt zmniejsza o 50% koszt rzucania zaklęć umysłu.

Złoty Zegarek

Ten artefakt zwiększa skuteczność zaklęć hipnotyzujących.

Wężowy Pierścień

Ten artefakt zmniejsza o połowę koszt rzucania błogosławieństw.

Święty Medalion

Ten artefakt chroni przed klątwami.

Różdżka Negacji

Ten artefakt chroni przed zaklęciem "Rozproszenie Magii".

Kinetyczny Medalion

Ten artefakt chroni przed zaklęciami paraliżującymi.

Kapelusz Czarodzieja

Ten artefakt przedłuża czas działania zaklęć o 10 tur.

Artefakty przydatne na mapie przygód

Buty Mobilności Nomada Ten artefakt zwiększa zasięg ruchu na lądzie.

Pióro Dyplomaty

Ten artefakt zmniejsza o 10% koszt poddania się.

Buty Mobilności Podróznika

Ten artefakt zwiększa zasięg ruchu na lądzie.

Pierścień Mocy

Ten artefakt regeneruje 2 punkty magii na turę.

Kompas

Ten artefakt zwiększa zasięg ruchu na lądzie i morzu.

Teleskop

Ten artefakt zwiększa pole widzenia bohatera o jedno pole.

Sekstans

Ten artefakt zwiększa zasięg ruchu na lądzie i morzu.

Artefakty dodające surowce

Bezdenna Sakiewka
Złota

Ten artefakt dostarcza 500 sztuk złota dziennie.

Bezdenna Torba Złota

Ten artefakt dostarcza 750 sztuk złota dziennie.

Bezdenny Worek Złota

Ten artefakt dostarcza 1000 sztuk złota dziennie.

Bezdenna Sakiewka Siarki

Ten artefakt wytwarza jedną jednostkę siarki dziennie.

Bezdenna Sakiewka Klejnotów

Ten artefakt wytwarza jeden klejnot dziennie..

Niewyczerpana Sterta Drewna

Ten artefakt wytwarza jedną jednostkę drewna dziennie.

Bezdenna Fiolka Rtęci

Ten artefakt wytwarza jedną jednostkę rtęci dziennie.

Wiecznie Pełny Wóz Rudy

Ten artefakt wytwarza jedną jednostkę rudy dziennie.

Bezdenna Sakiewka Kryształów

Ten artefakt wytwarza jeden kryształ dziennie.

Artefakty przeklęte

Fiszbin Nieszczęścia

Ten artefakt obniża morale bohatera.

Weksel Fiskalny

Ten artefakt powoduje, że bohater płaci 250 sztuk złota na turę.

Potworna Maska

Ten artefakt nie pozwala armiom neutralnym dołączyć do wojska.

Artefakty cudowne

Cudowny Miecz

Ta broń zwiększa siłę ataku bohatera o 12 punktów.

Cudowny Płaszcz Obrony

Ten artefakt zwiększa skuteczność obrony bohatera o 12 punktów.

Cudowna Księga Wiedzy

Ten artefakt zwiększa wiedzę bohatera o 12 punktów.

Cudowna Różdżka Magii

Ten artefakt zwiększa moc bohatera o 12 punktów.

Cudowna Tarcza

Ten artefakt zwiększa siłę i skuteczność obrony bohatera o 6 punktów.

Cudowny Kostur

Ten artefakt zwiększa wiedzę i moc bohatera o 6 punktów.

Cudowna Korona

Ten artefakt zwiększa 4 podstawowe umiejętności bohatera o 4 punkty.

Złota Gęś

Ten artefakt zwiększa dochód o 10000 sztuk złota na turę.

 
  Statystyki:  
  statystyki www stat.pl  
  Banery:  
   


© 2005 - 2006 Kraina Heroes - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie tego serwisu bez zgody redakcji jest zabronione!