Strona główna

Menu

  - Wprowadzenie
  - Miasta
  - Jednostki
  - Artefakty
  - Czary
  - Bohaterowie
  - Kampania

 
Heroes I | Heroes II | Heroes III | Heroes IV | Heroes V
 
Bastion
Rycerz
Cytadela
Czarodziejka
Forteca
Barbarzyńca
Inferno
Czarnoksiężnik
W pierwszej części Heroes Of Might And Magic mamy do wyboru 4 miasta. Poniżej znajdziecie opis budowli występujących we wszystkich z nich, oraz charakterystykę budowli specyficznych dla poszczególnego miasta.

Najważniejszą budowlą w każdym mieście jest zamek. Dzięki niemu można zacząć stawiać inne budowle. Dodaje on także mury obronne w czasie oblężenia oraz zwiększa dochód z miasta z 250 do 1000 sztuk złota na turę. Zamek kosztuje 5000 sztuk złota, +5 drewna, +5 kamieni.

Budowla:

Gildia Magów poziom 1

Koszt:
2000 szt. złota
+5 drewna
+5 kamieni

Wymagania:
brak

Korzyści:
Po wybudowaniu Gildii Magów Poziom 1, bohater może się nauczyć 3 czarów poziomu pierwszego. Można tam także kupować Księgi Zaklęć po 500 sztuk złota za sztukę.

Budowla:

Gildia Magów poziom 2

Koszt:
1000 sztuk złota
+5 drewna
+5 kamieni
+4 rtęci
+4 siarki
+4 klejnoty
+4 kryształy

Wymagania:
Gildia Magów poziom 1

Korzyści:
Po wybudowaniu Gildii Magów Poziom 2, bohater może się nauczyć 2 czarów poziomu drugiego.

Budowla:

Gildia Magów poziom 3

Koszt:
1000 sztuk złota
+5 drewna
+5 kamieni
+6 rtęci
+6 siarki
+6 klejnoty
+6 kryształy

Wymagania:
Gildia Magów poziom 2

Korzyści:
Po wybudowaniu Gildii Magów Poziom 3, bohater może się nauczyć 2 czarów poziomu trzeciego.

Budowla:

Gildia Magów poziom 4

Koszt:
1000 sztuk złota
+5 drewna
+5 kamieni
+10 rtęci
+10 siarki
+10 klejnoty
+10 kryształy

Wymagania:
Gildia Magów poziom 3

Korzyści:
Po wybudowaniu Gildii Magów Poziom 4, bohater może się nauczyć 2 czarów poziomu czwartego.

Budowla:

Gildia Złodziei

Koszt:
750 sztuk złota
+5 drewna

Wymagania:
brak

Korzyści:
Gildia Złodziei dostarcza informacji o przeciwnikach. Im więcej gildii kontrolujesz, tym dokładniejsze masz informacje.

Budowla:

Karczma

Koszt:
500 sztuk złota
+5 drewna

Wymagania:
brak

Korzyści:
Karczma zwiększa morale w oblężonym zamku.

Budowla:

Studnia

Koszt:
500 sztuk złota

Wymagania:
brak

Korzyści:
Studnia zwiększa tygodniowy przyrost każdej jednostki o 2.

Budowla:

Studnia

Koszt:
2000 sztuk złota
+20 drewna

Wymagania:
Miasto musi znajdować się blisko wody

Korzyści:
Stocznia pozwala na produkcję oraz zakup okrętów.

 
  Statystyki:  
  statystyki www stat.pl  
  Banery:  
   


© 2005 - 2006 Kraina Heroes - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie tego serwisu bez zgody redakcji jest zabronione!