Strona główna

Menu

  - Wprowadzenie
  - Miasta
  - Jednostki
  - Artefakty
  - Czary
  - Bohaterowie
  - Kampania

 
Heroes I | Heroes II | Heroes III | Heroes IV | Heroes V
 
 
Bastion
Rycerz
Cytadela
Czarodziejka
Forteca
Barbarzyńca
Inferno
Czarnoksiężnik

 

   W Heroes Of Might And Magic, zapoznamy się z 28 rodzajami stworzeń. Po 6 jednostek znajduje się w każdym z 4 miast, a pozostałe 4 to stworzenia neutralne, nie związane z żadnym typem miasta. Na mapie przygód możesz gdzieniegdzie natknąć się na ich siedziby i zwerbować je do swojej armii.

Rozbójnicy

Specjalne zdolności: przeciwnik nie może kontratakować

  Koszt
Atak
Obrona
Zdrowie
Obrażenia
Strzały
Ruch
Pręd. oddział.
50 szt.
6
1
4
1-2
brak
pieszo
duża
Rozbójnik
 

Nomandzi

Specjalne zdolności: brak

  Koszt
Atak
Obrona
Zdrowie
Obrażenia
Strzały
Ruch
Pręd. oddział.
200 szt.
7
6
20
2-5
12
pieszo
duża
Nomad
 

Dżiny

Specjalne zdolności: 10% szans na zabicie połowy oddziału przeciwnika

  Koszt

Atak
Obrona
Zdrowie
Obrażenia
Strzały
Ruch
Pręd. oddział.
650 szt.
+1 klejnot
10
9
50
20-30
brak
pieszo
duża
Dżin
 

Duchy

Specjalne zdolności: każdy zabity zamienia się w ducha

  Koszt

Atak
Obrona
Zdrowie
Obrażenia
Strzały
Ruch
Pręd. oddział.
nie można
rekrutować
8
7
20
4-6
brak
pieszo
średnia
Duch
 
 
  Statystyki:  
  statystyki www stat.pl  
  Banery:  
   


© 2005 - 2006 Kraina Heroes - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie tego serwisu bez zgody redakcji jest zabronione!