Strona główna

Menu

  - Wprowadzenie
  - Miasta
  - Jednostki
  - Artefakty
  - Czary
  - Bohaterowie
  - Kampania

 
Heroes I | Heroes II | Heroes III | Heroes IV | Heroes V
 

    Artefakty są to magiczne przedmioty, które zwiększaj różne cechy bohatera. Można je znajdywać na Mapie Przygód lub odebrać przeciwnikowi po wygranej bitwie.

   Każdy bohater może posiadać co najwyżej 14 artefaktów. Gdy liczba ta zostanie osiągnięta, nie może on już zabierać artefaktów z mapy przygód, a artefakty będące w posiadaniu pokonanego bohatera, przepadają wraz z nim. Zdarza się, że taki bohater pojawi się w tawernie i można go z rekrutować razem z artefaktami, które były w jego posiadaniu.

Artefakty przechowujące czary

Księga Zaklęć

W Księdze Zaklęć zapisywane są czary, których uczy się bohater. Można ją kupić w Gildii Magów.

Artefakty zwiększające zdolność ataku

Grzmiąca Maczuga Dominium

Ta broń zwiększa siłę ataku bohatera o 1 punkt.

Olbrzymi Korbacz Dominium

Ta broń zwiększa siłę ataku bohatera o 1 punkt.

Potężny Topór Dominium

Ta broń zwiększa siłę ataku bohatera o 2 punkty.

Smoczy Miecz Dominium

Ta broń zwiększa siłę ataku bohatera o 3 punkty.

Artefakty zwiększające zdolność obrony

Wzmocniony Hełm Ochrony Ten artefakt zwiększa skuteczność obrony bohatera o 1 punkt.

Pancerne Rękawice Ochrony

Ten artefakt zwiększa skuteczność obrony bohatera o 1 punkt.

Maskująca Tarcza Ochrony

Ten artefakt zwiększa skuteczność obrony bohatera o 2 punkty.

Boski Napierśnik Ochrony

Ten artefakt zwiększa skuteczność obrony bohatera o 3 punkty.

Artefakty zwiększające moc

Magiczna Bransoleta Czarodzieja

Ten artefakt zwiększa moc bohatera o 1 punkt.

Pierścień Mocy Maga

Ten artefakt zwiększa moc bohatera o 2 punkty.

Brosza Magii Wiedźmy

Ten artefakt zwiększa moc bohatera o 3 punkty.

Tajemny Naszyjnik Magii

Ten artefakt zwiększa moc bohatera o 4 punkty.

Artefakty zwiększające wiedzę

Pomniejszy Zwój Wiedzy

Ten artefakt zwiększa wiedzę bohatera o 1 punkt.

Większy Zwój Wiedzy

Ten artefakt zwiększa wiedzę bohatera o 2 punkty.

Wspaniały Zwój Wiedzy

Ten artefakt zwiększa wiedzę bohatera o 3 punkty.

Doskonały Zwój Wiedzy

Ten artefakt zwiększa wiedzę bohatera o 4 punkty.

Artefakty wpływające na morale i szczęście

Medal Odwagi

Ten artefakt zwiększa morale bohatera o 1 punkt.

Medal Uznania Ten artefakt zwiększa morale bohatera o 1 punkt.

Medal Honoru

Ten artefakt zwiększa morale bohatera o 1 punkt.

Medal Męstwa

Ten artefakt zwiększa morale bohatera o 1 punkt.

Fizbin Nieszczęścia

Ten artefakt zmniejsza morale bohatera o 2 punkty.

Królicza Łapka

Ten artefakt zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.

Złota Podkowa

Ten artefakt zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.

Czterolistna Koniczyna

Ten artefakt zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.

Szczęśliwa Moneta Hazardzisty

Ten artefakt zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.

Artefakty generujące złoto

Bezdenna Sakiewka Złota

Ten artefakt generuje 500 szt. złota dziennie.

Bezdenna Torba Złota Ten artefakt generuje 750 szt. złota dziennie.

Bezdenny Worek Złota

Ten artefakt generuje 1000 szt. złota dziennie.

Artefakty zwiększające mobilność bohatera

Buty Mobilności Podróżnika

Ten artefakt zwiększa zasięg bohatera na lądzie +3 punkty.

Buty Mobilności Nomada

Ten artefakt zwiększa zasięg bohatera na lądzie +6 punktów.

Żeglarski Sekstans Mobilności

Ten artefakt zwiększa zasięg bohatera na wodzie +10 punktów.

Prawdziwy Kompas Mobilności

Ten artefakt zwiększa zasięg bohatera na lądzie i wodzie +5 punktów.

Pozostałe artefakty

Balista Szybkości

Ten artefakt umożliwia katapulcie na oddanie dwóch strzałów na turę.

Najznakomitsze artefakty

Artefakty te można znaleźć tylko w jeden sposób. Trzeba odwiedzić wszystkie obeliski znajdujące się na mapie przygód. Każdy z nich odsłania fragment mapy na której zaznaczone jest położenie Najznakomitszego Artefaktu.

Najznakomitszy Miecz Dominium

Najznakomitszy Miecz Dominium zwiększa Twój współczynnik Ataku
o 12 punktów.

Najznakomitszy Płaszcz Ochrony

Najznakomitszy Płaszcz Ochrony zwiększa Twój współczynnik Obrony o 12 punktów.

Najznakomitsza Różdżka Magii

Najznakomitsza Różdżka Magii zwiększa Twój współczynnik Mocy
o 12 punktów.

Najznakomitsza Księga Wiedzy

Najznakomitsza Księga Wiedzy zwiększa Twój współczynnik Wiedzy o 12 punktów.

 
  Statystyki:  
  statystyki www stat.pl  
  Banery:  
   


© 2005 - 2006 Kraina Heroes - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie tego serwisu bez zgody redakcji jest zabronione!